piątek, 27 stycznia 2023

Jak wróżka


dla wszystkich Babć opiekujących się chorymi wnukami


Jak to jest Babuniu kiedy nic nie boli

kiedy rączki zdrowe kiedy zdrowe nóżki

kiedy ktoś Ci powie po co Wam to było

żeby potem płakać nocą do poduszki


Wiem że Ty mnie kochasz takim jakim jestem

widzisz jak mi ciężko jak bardzo się trudzę

kiedy płaczę z bólu ocierasz mi łezki

uśmiechasz się do mnie gdy ze snu się budzę


A kiedy się tulę do serduszka Twego

żebym poczuł ciepło obejmujesz czule

wtedy myślę sobie czy Ty jesteś wróżką

co ciepłem rąk swoich odbiera mi bóle


Widzę że się śmiejesz a jednak to prawda

tak bardzo chciałbym Ci za to podziękować

ale jak to zrobić gdy mówić nie umiem

niech mój całus będzie jak te wszystkie słowa


Regina Sobik    21 styczeń 2023r. 

foto ze str  https://www.google.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz